بلاگ, کسب و کار لباس

بهترین بازارهای خرید عمده پوشاک و لباس عمده مشهد

لباس عمده مشهد

پوشاک عمده در مشهد از کجا بخرم؟  خرید پوشاک عمده در کسب و کار شما بسیار مهم است. و عامل اصلی تعیین میزان فروش شما اجناس داخل مغاره شماست. عمده فروشی و تولیدی پوشاک عمده راتِک در اینجا سعی میکند شما را برای خرید لباس عمده در مشهد بهترین جاها برای پیدا کردن تولیدی پوشاک و عمده فروشی های لباس برای خرید عمده لباس معرفی کند.

بهترین بازارهای خرید عمده پوشاک و لباس عمده مشهد ؟

بهترین عمده فروشی برای خرید عمده لباس و پوشاک عمده مشهد اصلا چیست و باید چه مزایایی داشته باشید؟

مهمترین چیز قیمت ارزان است.

همه میدانیم که یکی از مهمترین چیزها برای جذب مشتری قیمت پایین است. درست است افراد کمی هستند که به قیمت اجناس توجه نمیکنند اما تعدادشان بسیار کم است و بیشتر مشتری ها در کنار توجه به جنس و کیفیت کار به قیمت اون هم توجه زیادی میکنند.

پس اول باید مشخص کنید مشتری های شما چه قشری هستند و کیفیت برایشان مهم است یا قیمت.

دوم اینکه باید بدانید دنبال چی هستید ؟ لباس مردانه، لباس زنانه, لباس بچه گانه

با توجه به این موضاعات در پایین لیستی از بهترین جاها برای پیداکردن تولیدی پوشاک عمده و عمده فروشی پوشاک عمده مشهد لیست کرده ایم.

 

بهترین شهر برای خرید پوشاک عمده مشهد است.

خرید عمده پوشاک مشهد در حال حاضر به دلیل قیمت پایین و کیفیت خوب بهترین برای خرید عمده لباس مشهد است. چرا که مشهد با داشتن نیروی کار بسیار ارزان تر نسبت به تهران پوشاک ارزان تر و با کیفیت بهتری تولید میکند. . همواره دومین مقام در پوشاک بعد از تهران را کسب کرده است.

بهترین بازار خرید لباس عمده مشهد؟

۱)هفده شهریور:

بی شک بزرگترین بازار و بهترین بازار خرید پوشاک عمده مشهد هفده شهریور است و هفده شهریور یکی از بزرگترین بازار های پوشاک در ایران است که هزاران مغازه در صنف پوشاک را در خود جای داده دومین بازار بزرگ پوشاک در ایران است.

تولیدی های نام اشنایی در هفده شهریور فعالیت میکنند چون بزرگترین بازار پوشاک مشهد هفده شهریور است و یکی از بهترین گزینه برای خرید عمده لباس و پوشاک عمده بدلیل بودن تنوع بالا و قیمت خوب به دلیل رقابت زیاد و بودن تولیدی های زیادی در صنف پوشاک بهترین گزینه برای خرید لباس عمده است.

عکس بازار هفده شهریور مشهد

بیشتر جاهایی که در ادامه معرفی میکنیم در هفده شهریور هستن.

۲) پاساژ کیمیا

پاساژ کیمیا یکی از قدیمی ترین پاساژ های هفده شهریور هست و تولیدی های زیاد و نام اشنایی در آن هستند به عنوان مثال تولیدی پوشاک راتک در اینجا شعبه دارد.

پاساژ کیمیا

📍: ادرس مشهد،هفده شهریور،میدان هفده شهریور مجتمع تجاری کیمیا

ادرس در مسیر یاب ها :

گوگل مپ | نشان | بلد

 ساعت کاری : ۹ تا ۲۱

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

بیشتر تولیدی ها و پخش ها در طبقه +۱ مجتمع تجاری کیمیا هستند.

یکی ار بهترین جاها برای خرید لباس عمده مشهد مجتمع تجاری کیمیا هست چرا که در اینجا تولیدی های بسیاری فعالیت میکنند و بسیاری از ان ها نام اشنا هستند و ثابت شده هستند محصولات این پاساژ به این شکل دسته بندی میشه به صورت اکثریت اما واضح هست که مثال نقص هم وجود دارد.

به صورت کلی :

💰قیمت ارزان✅

🟨کیفیت متوسط

۳) سراها

سراها یکی از قدیمی ترین یازارهای مشهد هستش و بعد از کرونا بسیار رونق گرفته و درحال حاضر بسیاری از تولیدی ها پوشاک در آنجا فعالیت میکنند.

سراها به ۱۱ سرا تقسیم میشوند که با گشتن در آن ها تولیدی های پوشاک خوبی و مناسب برای هر نوع و دسته بندی لباسی که قصد خرید ان را دارید پیدا کنید.

سراها مشهد

📍: ادرس مشهد،هفده شهریور

ادرس در مسیر یاب ها :

گوگل مپ | نشان | بلد

 ساعت کاری : ۷ تا ۲۲

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

به صورت کلی :

💰تنوع بسیار بالا از نظر قیمت

🟧تنوع بالا از نظر کیفیت

۴)پاساژ اسمان

بی شک پاساژ اسمان یکی از بهترین پاساژ های لباس عمده مشهد هستش و تولیدی های بسیاری در ان حضور دارند و همه نوع لباس عمده در آن پیدا میشه اما تعداد اندکی از ان ها به درد خرید به صورت عمده میخورند و اکثر مغازه در اینجا تک فروشی هستند پیشنهاد ما برای خرید عمده از اسمان خرید روسری و شال هستش.

عکس پاساژ اسمان

📍: ادرس مشهد،هفده شهریور،بلوار شیرودی،خ. حنایی

ادرس در مسیر یاب ها :

گوگل مپ | نشان | بلد

 ساعت کاری : ۹ تا ۲۲

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

به صورت کلی :

💰قیمت بالا

🟩کیفیت خوب

۵)بازار حضرتی

ابن بازار زمانی اصلی ترین بازار تولیدی ها پوشاک عمده مشهد بود اما در حال حاضر نسبت به قبل ضعیف تر شده و جاهایی که معرفی کردیم جاشو گرفتن اما بازهم این بازار یکی از بهترین بازار های خرید عمده لباس مشهد است.این بازار از بازار های قبلی که معرفی کردیم کمی دورتره اما باز هم یکی از بهترین گزینه های خرید لباس عمده مشهد است. اگر در مورد هایی که معرفی کردیم نتوستید لباسی که دنبالش هستید را پیداکنید به احتمال بالا اینجا بتونید.

عکس بازار حضرتی

📍: ادرس : مشهد پایین خیابان خیابان نواب سه

ادرس در مسیر یاب ها :

گوگل مپ | نشان | بلد

 ساعت کاری : ۹ تا ۲۱

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

در این بازار تنوع بسیار بالایی از نظر قیمت و کیفیت وچود دارد و گزینه خوبی برای خرید لباس عمده است اما اغلب تولیدی پوشاک عمده مشهد در آن به شرح زیر است.

به صورت کلی :

💰قیمت پایین

🟧کیفیت پایین

بهترین تولیدی پوشاک برای خرید عمده پوشاک و لباس عمده مشهد؟

برای پیدا کردن بهترین جا برای خرید عمده پوشاک باید به نکات زیادی توجه کنیم تا بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم در پایین لیست مهم ترین چیز ها نوشته شده و تولیدی های پوشاکی با این مشخصات معرفی شده.

۱) ارزان بودن : تولیدی پوشاک خوب باید جنس خوب را با پایین ترین قیمت عرضه کند.

۲) ضمانت در فروش :  در ابتدای شروع کسب و کار یا حتی بعد از مدتها خیلی از وقت ها خیلی از کارارو نمیدونیم که میتونیم بفروشیم یا نه پس بسیار مهم است که ضمانت در فروش داشته باشند تا در صورت عدم فروش مرجوع کنیم.

۳) راحتی در خرید عمده لباس : یکی از مهمترین چیز ها که خیلی وقت ها توجهی به ان نداریم راحنی در خرید است چرا که شما اگه بخواید برای خرید عمده لباس هر دفعه حضوری باید برید که هم بسیار زمانبر و وقت گیر و هزینه دارد یا اگر فقط به روش های قدیمی مثل تلفنی بفروشند که حتی شما ندانید چه میخرید که بدتر یا مثل تولیدی پوشاک و لباس عمده راتک که حتی برای راحتی و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان خود سایت دارند تا مشتری ها به راحت ترین حالت ممکن خرید خود را انجام دهند.

۴) خرید با تیراژ پایین: یکی دیگر از مولفه های یک عمده فروشی پوشاک خوب این است که با قیمت خوب تیراژ پایین هم بفروشد تا مجبور نشید تمام تنوع مغازتون بشه یک مدل.

۵) تنوع بالا : یکی از مهمترین مشخصه های یک تولیدی پوشاک خوب برای خرید عمده لباس تنوع بالا محصولات است برای رساندن منظور مغازه ای تصور کنید که هزار عدد لباس دارد و همه ان ها یک مدل و یک مغازه که ۵ عدد لباس دارد و در ۵ مدل کدام شانس بیشتری برای فروش دارند؟

۱) عمده فروشی وتولیدی لباس و پوشاک عمده مردانه | راتِک

راتِک ( انتظار قدیم) یکی از قدیمی ترین تولیدی های پوشاک و بهترین تولیدی پوشاک عمده مشهد هست.

مزایای خرید از راتِک✅✨

ضمانت مرجوعی بدون قید و شرط در صورت عدم فروش🤩✅

✅ضمانت پایین ترین قیمت✅

خرید سریع و راحت

✨بهترین کیفیت نسبت به قیمت✨

امکان خرید کمترین تیراژ ممکن با پایین ترین قیمت ممکن✨ ❗️

تولیدات:

تیشرت

ست اسپرت✨

پیراهن اسپرت✨

پیراهن جعبه ای✨

شلوار پارچه ای ✨

شلوار اسلش✨

تیراژ بالا تولید همه مدلا و تنوع بالا و …

پوشاک عمده مشهدپوشاک انتظار ( راتک جدید)

📍: ادرس مشهد،هفده شهریور،میدان هفده شهریور مجتمع تجاری کیمیا طبقه + ۱ پلاک ۳۰۴ و ۳۰۵

ادرس در مسیر یاب ها :

گوگل مپ | نشان | بلد

 ساعت کاری : ۹ تا ۲۰

پخش انواع پوشاک مردانه و پسرانه

شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام | تلگرام 

سایت عمده فروشی و تولیدی لباسو پوشاک عمده مردانه | راتک

بازار پوشاک عمده مشهد اینستاگرام

بهترین فعال اینترنتی پوشاک ایران که در مشهد حضور دارد تولیدی پوشاک عمده راتِک است.

⚜️پخش و تولیدی پوشاک عمده راتِک⚜️

تمامی شبکه های تولیدی پوشاک راتِک:

شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام | تلگرام 

سایت عمده فروشی و تولیدی لباسو پوشاک عمده مردانه | راتک

بهترین جا برای خرید عمده لباس مشهد کدام یک است؟

این سوال بستگی به شما دارد و جواب این سوال برای هر کسب و کاری در صنف پوشاک متفاوت است. چرا که بهترین جا برای خرید عمده پوشاک و لباس عمده مشهد  بستگی به شما دارد که ایا فروشتان لباس ارزان است یا گران زنانه یا مردانه و ….

با توجه به نیاز شما در خرید عمده پوشاک بهترین جاها برای خرید لباس عمده مشهد  و بهترین تولیدی پوشاک عمده مشهد برای شما در بالا معرفی شد.

جمع بندی

در این مطلب لیستی از بهترین بازارهای پوشاک عمده و تولیدی پوشاک برای خرید عمده لباس مشهد معرفی کردیم امیدواریم بتونید جایی برای خرید عمده پوشاک مد نظر خود پیدا کنید خرید لباس عمده مشهد و به صورت کلی کار سختی شده چرا که تنوع و رقابت بسیار زیاده و تولیدی پوشاک عمده خوب کم حتما به محصولات ما هم سر بزنید شاید تونستیم از نظر قیمت و کیفیت نظرتونو جلب کنیم چرا که در کل بازار پوشاک عمده مشهد و در کل ایران به احتمال زیاد نتوتید از نظر قیمت و کیفیت مانند ما پیدا کنید.

7 دیدگاه در “بهترین بازارهای خرید عمده پوشاک و لباس عمده مشهد

  1. تولید و پخش راتِک گفت:

    هرسوالی در مورد این مطلب داشتید و یا پیشنهاد دیگه ای در نظرات لطف کنید بنویسید🙏🌹

  2. Ameneh Borzouzadeh گفت:

    سلام من موجودی ندارم تازه شب بازار ثبت نام کردم ۱۷ شهریور خیابان حنایی میخوام ببینم بهم جنس میدین بدون پول تا بفروشم چون پول ندارم تازه کارم ونمیدونم چی بفروشم توی شب بازار و روز بازتر های شهرداری

    1. بعضی ها امکانشو دارن و چکی میدن اما در نظر داشته باشید شما به قیمت رقابتی خرید نمیکنید و در اولین جمع اوری سرمایه برای رقابت در بازار از جاهایی مثل ما خرید کنید دو اینکه لطفا اندازه توان خرید کنید تا نه خودتون و جایی که خرید میکنید دردسر بکشند پرفروش و موفق باشید

  3. اعظم رستگار گفت:

    عاااالی بود

    1. سپاس از شما ممنون از نظر زیباتون 🌹🙏🏻

  4. اعظم رستگار گفت:

    عاااالی بود کاراتون انشاالله موفق باشید

    1. خداروشکر انشالله که پرفروش و پربرکت باشید 🌹🙏🏻
      سپاس از نظر زیباتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه